Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

subota, 28. siječnja 2012.

Krenila, znate već, škola. :@

Olla ! ^^
Znate da ću pričat o školi. Krenula. Sad je i ono malo radosti za njom nestalo i želim ponovno raspust! Joj, joj.
Ma bilo je ustavri ok jer sam onovno vidjela neka draga lica kojih sam se poželila ! Muchoo. :-*
Ponovno sve isto, nastavnici, ista priča u razredu, ali se gdjegod doda neki događaj s raspusta. Ugl. sve staro poderano. Ipak nije to bilo nešto toiko dugo-3 tj. Mislim da će ovo sad do velikog raspusta proletiti samo tako. Usput mnogo toga su nam lijepoga najavili nastavnici pa se veselim svemu. A pogotovo toplim danima! Kad ćemo ponovno u kratki majicama ići u školu ? Eto. Mislim da imam malo zadaće, a i možda ću ići s mamom i sestrom u trgovinu. Voljela bih kupiti platno za crtanje, ali mama mi kaže da ne žurim s crtanjem jer onda mi se ne svidi. Ja jednostavno želim sve završiti i vidjeti kraj! Eto radoznala vam ode! :-*


Girlsica ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar