Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

petak, 10. veljače 2012.

Bitne i nebitne stvari :-)

Vjerujem da vas nisam obavještavala o obustavi nastave zbog vremenskih (ne)prilika. 6. veljače je započeo ''raspust'' zapravo bilo je prehladno da idemo u školu. Nismo išli negdje tjedan dana i sada je javljeno da krećemo u srijedu 15. 2. Ali šuška se i o štrajku tako da... Nebitno! Samo govorim tu riječ u zadnje vrijeme. Uglavnom bilo je tu i bitnih stvari kao na primjer svađa s frendicom. Mislim sve smo se mi ko nesto posvadale, ne pricamo, ali ja pricam sa svima osim mozda s Julijanom. Neodređeno ! Mrsko mi je pričati, a stvarno je i to postalo mi nebitno jer se ne tiče mene, ja sam pokušala riješiti stvar razgovorom, ali dobila sam suprotno. Osoba ne želi razgovarati jer je briga! Komplicirano je uglavnom. Ma pomirit ćemo se svi, tako je to u našim godinama !
I tako, provodim dane u druženju, smijanju, hodanju, rađenju, hladnoći(pomalo), pred kompom...
Sada ode malo promijeniti blogiić. hahah. Znate, ja jako volim promjene. :-)

Girlsica vas voli. ♥

Nema komentara:

Objavi komentar