Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

subota, 18. veljače 2012.


Olla !

Još sam kod bake. Jučer sam dugo bila na laptopu jer sam otkrila nešto novo, a bila mi je Katarina i pošto nismo imale baš puno izbora igara bile smo na laptopu i tipkale nešto. Lolek i Bolek su kod Kate. Kate je jedna baka koja živi tu blizu moje bake. Ona nam je svima tako draga žena koju volimo jako. Stvarno nemam riječi za tu ženu jer stvarno u svemu nam pomaže. U svemu. A Loek i Bolek su njene najbolje prijateljice. One je povrh svega jako vole, kao i svi, a one to pokazuju stalnim poljupcima, pismima, zagrljajima itd. Uglavnom nekad znamo biti i dosadni(i ja s njima). Baka pravi pitu. Mljaaaaaaaaaaaaac J
Vrijeme-isto. Većina nas čeka one sunčane dane, ljeto, pa i ja. Bile smo sinoć vani, Loek, Bolek i ja. Klizale se na toboganu o kojem sam vam pričala. Bilo je stvarno lijepo i ''mokro''.
Ode vam ja… Ne znam ni ja gdje. J

Girlsica

P.S.-Zaboravila sam slikicu neku. Wait!

Na primjer ova? Nisam baš pisala za Valentinovo puno, ali što ću i pisati? HAHHAHAHHAHAHAHHAHA :D Imate pusu. J
E ljudi  vako je slika stala. Ja sam to pravila u wordu i kad sam ovdje kopirala i stavljala sliku. ovako je ispalo. aj dobro je :*

Nema komentara:

Objavi komentar