Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

srijeda, 27. lipnja 2012.

Ej hej.
Kod Marije sam, došla sam malo jer me zvala, nema joj nikog u kući to. xd
I Lea je s nama^^
Kasnije ćemo vani...
Znam da nisam pričala nit želim pričati o zategnutim odnosima s Ivom, ali možete čitati moj drugi blog u kojem pišem o nekoj izmišljenoj djevojci Katherine pa ona je veoma slična meni i priča jest izmišljena, ali ima dijelova i činjenica koje podsjećaju i jesu iz moga stvarnoga života!
Eto Ivo je Daniel, a ja Katherine pa čitajte! I samo da znate, to odmah da se NISMO POLJUBILI, to je izmišljeni dio priče ;)
Nastavak koji ću pisati odgonetnur će vam sve ;)

http://katherineslif.blogspot.com


Girlsica

Nema komentara:

Objavi komentar