Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

srijeda, 10. listopada 2012.

''Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane''.

OOOOOOOOOOOOOOOOOJ
Toliko me stid ovo napisati, ali:dobila sam još jednu jedinicu!
U tri dana, tri jedinice. Čisto nevjerovatno!
Nemojte sad misliti da sam propalica, nego kod naše nastavnice svi dobivaju jedinice.
A i ja ništa ne znam, ne znam STVARNO šta mi je u zadnje vrijeme! Mislim,
u ova zadnja tri-četiri dana... Jednostavno, ništa mi ne ide. Ali zato je drugima bolje,
znate onu ''Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane'', e smrknilo ga je pravo!
Najgori su mi ovo dani, otprilike, od ne pamtim kada!
Nisam ja mislim nikad u tri dana tri jedinice dobila, a uz to kontrolni iz engleskog,
koji mi je jedan od dražih predmeta, i iz kojeg imam dvije već petice, ovaj tjedan
sam ga imala(kontrolni) i dobit ću četvorku! Za ne povjerovati...

Girlsica, neka nova

Nema komentara:

Objavi komentar