Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Ništa novo, čisto da znate.

Zdravo!
Boole me leđa i gladna sam, ništa novo?
Dobila sam jedinicu iz fizike! Kod naše nastavnice nije to ništa novo,
ali mene svaka jedinica malke dirne. heh
Jao, tek sad vidim otkad vam nisam pisala, čak ni ''heh' ni je bilo u modi..
Usput, promijenila sam mnogo ljubavi haha,zaljubljenosti bolje rečeno :P
Ne bih imenovala, ali to je čisto da znate.
Još nešto, čisto da znate, jeste da moram ići učiti! Ništa novo!
p.s.-Tata i sestra su u garaži i namještaju mački kućicu! Ništa novo haha, šalim se
to i jest novo!
usput, imam i pet petica, jednu tricu i jednu jedinicu..
Ajjjde!

Laku noć :*

Nema komentara:

Objavi komentar