Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

utorak, 18. prosinca 2012.

Božićna atmosfera svuuuda oko nas!

Hejlo
Sooo, danas je dan ono ok, tako-tako. Škola je pri kraju, sve mi je zaključeno ili
makar znam što će mi bit, osim matematike i fizike. Danas me pitala matematiku, jaro nisam pojma
imala. U kući i okolini vlada božićna atmosfera. :)
Evo na reklami McDonald's, jaaao otkad nisam bila, ali nisam gladna, čudo hahaha
Dobila sam nove hlače i duks i džemperić kao poklon za praznike na maminom poslu.
I eto tako, mislim se hoću li sutra u školi jer imamo matematiku totalke mi se ne ide, ali zato
gledamo ''Step up 4'' i ''Lav, vještica i ormar'', ajmee :p
Evo Danijela Martinović na tv-u kaže da uvijek treba biti sretan i nasmiješen i rapoložen, u pravu žena :DDD

Odoh, trebam mami nešto pomoći, eto dragi moji, sretan vam Božić i Nova godina, ako se još ne čujemo hahah <3
p.s.-nisam uspjela stavit sliku, slj. putt :*

Girlsica (-bruka O.o)

Nema komentara:

Objavi komentar