Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

nedjelja, 23. prosinca 2012.

Evooo,čisto javljanje. Ovaj danas je dan prije Badnjaka, a ja sam već otvorila darove, nisam morala, ali svejedno. Opet nisam bila toliko za to,al' haj. Uglavnom, od malog Isusa sam dobila šareni šal,prelijeeeeeeeeeeep,i mali dnevnik,preeeeeeeeeeeeeeeeeee,i čokoladu. A sve je slatko nekako :)
Iiiiiiiiiii evo gledala sam na weheartit.com slike od Maria Casasa i onda naiđoh na početnoj na ovu.Ajmeeee moja soba mora biti ovakva! Provest ću to u djelo. :D Nabavit ću negdje čisto bijelu posteljinu (jer stvarno su mi sve šarene) i nacrtat ću na zidu ove obrisee,pogledajte samo: http://weheartit.com/entry/46998239/via/Beyoutifully *_________*
Eto.Odoh sada gledati LZN,inače ovaj tjedan uživam jer jedino tada imaju normalni filmovi za razliku od ostatka godine.. Ali ih ono jedva stignem odgledati od silnog uzbuđenja,žurbee i svega toga.

Snijeg svuuuuuuud pada(da bar :(! ), zvona zvoneeee,srca mlada veseleee seeeeeeeeeeeeee <33!

Nema komentara:

Objavi komentar