Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

srijeda, 8. veljače 2012.

Štikle, štikle, štiklice su krive za sve *__*

Joj, dragi moji! Ovaj tjedan sam (ukratko)noćila 2 dana kod prijateljice Mateje. Bilo je jako lijepo, a danas je ona dosla kod mene. Uglavnom raspolozena sam za pisanje o štiklicamaa^^. Jaoo, žene stvarno vole štikle ! Zar ne? :D

Štikle, štikle, štiklicee krive su za svee^^
Volite li one s platformom? *-* Ako mene pitate, volim sve vrste. xd
 Hjoj. ove su mi extricaa ^^

 AWW ! Hjoj. zar nisu ove extra ? HAHAHHA. zanimljive su, ali mislim da bih tresnila čim bih stala na njih ! hahahahahahha

 hahahhaha. ^_____^

Kratko, ali slatko. Zar ne ?! <3

Znate već, voli vas vaša girlsicaa ^^ :D

Girlsica

Nema komentara:

Objavi komentar