Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

srijeda, 11. siječnja 2012.

Običan dan :-)

Haloo ! :D
Danas vam necu puno pisati. Jutro je-10:18h. Danas bi trebala malo ponoviti predmete za školu. Ipak moram se malo podsjetiti. A odlučila sam da danas neću biti više na kompu, na face-u i sl. Možda iziđem malo vani, usput jučer smo bili vani. Klizali smo se, a onda smo došli svi kod nas u kuću i igrali Super Maria(Hy Mario! Remember me? I waste my whole childhood to save you princess). :-)
Baš je nešto lijep dan. Iako poželila sam se onih lijepih sunčanih dana, ovako je sve tužno. A kad dođe ljeto poželim se zime, eto ! To sam vam ja.
Eto ukratko. Mislim se da li da objavim blog na google-u. Ha?!
Imam ja pravi dnevnik, rozi čupavi, u kojem sve zapisivam, mnogo više nego ovdje. I kada sam dobila laptop napisala sam u njemu da on nikada neće zamijeniti njega, mog dnevnika, a evo. Ali dobro nije ga opet zamijenio, kao što rekoh ovdje ne pišem ni upola kao u njemu. Samo sam napravila ovaj blog jer volim objavljivati o modi, bilo čemu što mi padne napamet. Slike, videe itd. Na fejsu želim postati admin na jednoj stranici o curama. Iako i da ne postanem imam ovaj blog. Uvijek mogu nešto objaviti slično kao i na fejsu. :-)

Za sad doviđenja ! :-)


Nema komentara:

Objavi komentar