Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

četvrtak, 12. siječnja 2012.

Vrlo dobar dan! ;-)

Hej, hej ppl(što bi Marojka moja rekla)!
Danas je dan prošao poprilično dobro, extra može se reći. Išla sam s Julijom i Marojkom u Fis i bilo nam je super. Ismijale smo se, ''izigrale'', ma svašta nešto !
Sad je Marija došla kod mene i Lee noćiti. One upravo igraju pored mene karti, a ja ležim na podu i ovo pišem. Maloprije je mama pravila palačinke s Nutellom. Najele smo se. Uh! Moram vam malo šmigat.
Slušamo ''Top listu nadrealista''. Provale ! Gledala sam slike modela, manekenke Twigi. Baka mi je rekla za nju da je bila mršava, ali najzgodnija. Lijepa je.
Ne znam što još reći za danas. Dan je prošao vrlo dobro. Iako nisam učinila ništa što sam kanila, navečer najčešće igram s Leom karti u jednu želju. Uvijek me pobijedi, ali ja ne odustajem. Tako da mi dani prolaze u ispunjavanju želja ! Ja ponekad navečer smislim što ću sutradan raditi i kad god to napišem ili smislim nikad sutradan ne uradim. Tj. ne držim se rasporeda nikad. Zato ja više volim kad se ujutro probudim fino raditi ono što mi se sviđa. :-)

Laka vam noć sada, iako ja neću ja mislim još zadugo zaspati! :-*

Vaša girlsica

p.s.-Moram neku slikicu stavit, ha?! Ok.


Lijepa je meni.
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan.
Poljubac je obmana koju je stvorila priroda da se desi onda kad riječi postanu suvišne.
Ako nikada nisi bio spreman uraditi neku ludost za ljubav, nikada nisi ljubio. Sheakspear


♥♥

Nema komentara:

Objavi komentar