Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

nedjelja, 15. siječnja 2012.

Vikend ;-)

Hej ljudovi moji !
Nisam vam pisala ovih dana. Evo od jučer:išla sam kod frizerke i malo sam se šišnila i ispeglala kosu(inače je kovrčava). Dugo sam ostala jer poznajem frizerku, a i moja rodica je išla sa mnom pa je nama trima(kasnije dvjema) bilo super samima u salonu. Također sam išla i s rođacima i rodicom na neko brdo sanjkati se, ali nažalost nije bilo snijega za pohvaliti. Kad smo se vratili ručali smo i išli smo u trgovački centar u Zenici. Tako da mi e dan potpuno bio ispunjen. Usput ustala sam u 10:00h. --> Za pohvalu. ;-)
Danas:Ustala sam u 9:36-->za još veću pohvalu. ;-) Doručkovala sam, malo pročačkala na laptopu i išla s mamom, tatom i sestrom šetati. Šetali smo daleko, daleko. Pošto je snijeg bilo je jako lijepo. Sestra i ja ponijele smo sanjke i sanjkale se na brdima na koja naiđemo. Kad smo se vraćali uhvatila nas je snježna mećava. Ja sam brzo kosu(nakon što mi je mama to rekla) stavila u veliku kapuljaču i potpuno se zakopčala. Došli smo kući mokri totalno. Ja sam bila isto snješko-bjelić. :-)
Sad sam se malo utoplila i moram ići pomoći rođaku Ivi matematiku malo. Eto ! I usput odbrojavam sate do sutra ! Hjooj. Škola počinje !!! Moram priznati malo sam je se i poželila. Ali malo ! ;-)

Vaša girlsica ;-) <333

Nema komentara:

Objavi komentar