Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

petak, 13. siječnja 2012.

:-) Kratkotrajno javljanje

Jooj, jest glup ovaj facebook. Mislim općenito ova tehnologija je uznapredovala i katastrofa je. Pa nikad nitko nije vani! Hajd internet i sve, al' fb je najgori. . Slažem se ja da je to vrlo komunikativna stvar i u neku ruku korisna, ali koliko je unijela nemira u naše živote to je za pričati. Pogotovo nas na Balkanu. Mi isto da nikad ništa vidjeli nismo. Ma, što ja tu mogu? Ne zanima me njihov život samo kažem kako je baš glupo ovo sve. Sad da netko stane i zapita se:''Ona sve ovo govori, tj. kuca, i to preko interneta!''. Da, kucam preko interneta i previše sam na njemu, ali pokušavam se malo kontrolirati. Ne mogu dopustiti sebi život uz kompjuter. Hej, pa kad izgovoriš riječ 'kompjuter' glupo zvuči, ha? Mene podsjeti na riječ-glupo. Tako bi naša nastavnica matematike rekla da je kompjuter napravljen za glupe i lijene. Istina. Nažalost. . .

***

Mariji sam poslala poruku preko fejsa(hmm. opet!) da idemo oko 17h šetat malo. Sad ću je i nazvati jer mi fejs nije baš siguran, možda ne dođe na njeg i sve propadne. Krenula se sad pozdravit s vama i pišem ''Vidimo se!'', a onda se sjetih-kucamo se. . . :/

Vaša girlsica
P.S.-Netko je došao. Idem vidjeti tko. :-*

Nema komentara:

Objavi komentar