Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)

Ima tišina kojih se sjećam više nego najljepših riječi :)
Little things make life beautiful. ♥

subota, 28. siječnja 2012.

♥ Subota ♥

Joooj. :D
Nisam naravno dugo pisala. Priznajem, bila sam na netu, ali na fejsu i tako. Iskreno, nije mi se dalo na blogić. Sorry ljudi !
E ovako:danas mi je dan bio super. Išla sam s prijateljicom ''Kod Crnog mačka'' i pile smo čaj. Nismo znale da je to kafana. :-)
Klizale smo se na ledu puno i dugo i slikale smo se. Bilo nam je super, meni i mojoj Marojki. Volim je !
Sada je već kasno i moram ići spavati, a laptop večeras nije kod mene. Laku noć vam dragi moji želim. Puno pozdrava od vaše girlsice.

Girlsica, naravno, tko drugi ? ;-)

P.S.-Voljela bih jedan status podijeliti s Vama:
''Žena je anđeo. Do onda do kada joj netko ne slomi krila. Tada ona počinje letjeti metlom.''

Mislim da tako nešto ide, ali bit je ta. Meni je dobar, a vama ?
Usput, ne odustajem pisati ovaj blog, čitao tko ili ne. Ja si olakšavam dušu ponekad-upravo ovdje. ;-) <333333

Nema komentara:

Objavi komentar